Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво не харесвам в 156-цата?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • lordliness, тенденцията в масовите коли знаеш каква е, в днешно време 2.0 бензин си е голям мотор.Иначе по твоята логика Мустанга е пича въшка в сравнение с Bugatti Veyron Super Sport, то е ясно...
    И дайте да прекръстиме темата на "Какво не харесвам в МОЯТА 156-ца?"...
    Alfa 156
    ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
    sigpic

    Comment


    • Първоначално публикувано от StanG Покажи съобщение
      lordliness, тенденцията в масовите коли знаеш каква е, в днешно време 2.0 бензин си е голям мотор.Иначе по твоята логика Мустанга е пича въшка в сравнение с Bugatti Veyron Super Sport, то е ясно...
      И дайте да прекръстиме темата на "Какво не харесвам в МОЯТА 156-ца?"...
      Разликата не е май четири пъти в конете. По малко от два пъти. Не бих казал, че коли като Вейрон са серийно производство. Ако не си карал нещо по мощно от 155 коня вероятно това ти се струва върха, но не е.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • Единственото което не ми харесва са фаровете, отврътителна работа, нищо не дикел нощно време чудя се с нови дали ще е по добре или пак няма да светят нищо. Цаки сложих заради тия светлини....

        Comment


        • Замисъла на 156 с 2.0TS предполагам не е за спортна кола, а за една нормална семейна четирицилиндрова кола! Ако бъркам ме поправете. Има доста добра динамика, след грубо 3000об/м.
          Сравнение съм правил с BMW Е36 1.8is и 156 си дърпа доста по доволно!

          Лично за мен в този момент тези коне и тази кубатура са ми достатъчни!

          И по темата, понякога ме плаши отклоненията на уреда за показване на гориво!
          Sport Wagon 2.0TS|LPG

          Comment


          • Първоначално публикувано от nexs7910 Покажи съобщение
            Единственото което не ми харесва са фаровете, отврътителна работа, нищо не дикел нощно време чудя се с нови дали ще е по добре или пак няма да светят нищо. Цаки сложих заради тия светлини....
            Колега,сигурно са ти матирани (избелели от слънцето) "стъклата" на фаровете,отиди на някоя автомивка,да ти ги полират,стават като нови,а ако не са матирани,има варианти с ксенон,монтиране на лупи с ксенон и т.н..разгледай из форума има инфо.
            Let those Germans dream on about Alfa Romeo

            Comment


            • Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
              Замисъла на 156 с 2.0TS предполагам не е за спортна кола, а за една нормална семейна четирицилиндрова кола! Ако бъркам ме поправете. Има доста добра динамика, след грубо 3000об/м.
              Сравнение съм правил с BMW Е36 1.8is и 156 си дърпа доста по доволно!

              Лично за мен в този момент тези коне и тази кубатура са ми достатъчни!

              И по темата, понякога ме плаши отклоненията на уреда за показване на гориво!
              Точно така, това е пътнически автомобил, приятен за картане, с най обикновен двигател, който го юрка до 90 на втора после се оплаква, че са чупливи
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Точно така, това е пътнически автомобил, приятен за картане, с най обикновен двигател, който го юрка до 90 на втора после се оплаква, че са чупливи
                ... каран с масло купено от голяма верига за хранителни продукти ...
                Първоначално публикувано от nexs7910 Покажи съобщение
                Единственото което не ми харесва са фаровете, отврътителна работа, нищо не дикел нощно време чудя се с нови дали ще е по добре или пак няма да светят нищо. Цаки сложих заради тия светлини....
                Слагаш би-ксенон лупи и ще виждаш.
                ...

                Comment


                • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Точно така, това е пътнически автомобил, приятен за картане, с най обикновен двигател, който го юрка до 90 на втора после се оплаква, че са чупливи
                  Пътнически автомобил, но все пак Алфа Ромео, не някой умрял холцваген примерно. И щом не може да се юрка до 90 на втора с 2.0 бензинов двигател, значи само емблемата му е Алфа Ромео. Абсолютно неподходящ двигател за марката - да не смееш да го сръчкаш. Ето това не ми харесва в 156.
                  1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Tempras Покажи съобщение
                    Пътнически автомобил, но все пак Алфа Ромео, не някой умрял холцваген примерно. И щом не може да се юрка до 90 на втора с 2.0 бензинов двигател, значи само емблемата му е Алфа Ромео. Абсолютно неподходящ двигател за марката - да не смееш да го сръчкаш. Ето това не ми харесва в 156.
                    Какво очакваш от 2.0 атмосферен двг колега,като искаш да юркаш си взимаш 2.5 или 3.0...така е при всички масови коли,каквато е Алфа-та...среден клас кола,някои с чар и характер като Алфа,други са здрави и скучни...
                    Let those Germans dream on about Alfa Romeo

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от tuner Покажи съобщение
                      Какво очакваш от 2.0 атмосферен двг колега,като искаш да юркаш си взимаш 2.5 или 3.0...така е при всички масови коли,каквато е Алфа-та...среден клас кола,някои с чар и характер като Алфа,други са здрави и скучни...
                      Всички се чупят като се юркат на ниски предавки и високи скорости и съответно високи обороти
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • Tempras има право. Ако си взимам кола за кеф, ще искам да включвам предавките там, където е максималната мощност на мотора. На V6-ка не бих се замислил да го правя това упражнение, но при TS не се знае дали няма да се прибирам с репатрак.

                        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                        Всички се чупят като се юркат на ниски предавки и високи скорости и съответно високи обороти
                        Поправи ме ако греша, но не трябва ли най-голяма опасност да има за мотора на последната предавка на максимално натоварване? Като карам колело на ниските предавки ми е най-леко на краката, ако че правя повече обороти.
                        Last edited by Doomguy; d.m.y г., 21:38.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                          Tempras има право. Ако си взимам кола за кеф, ще искам да включвам предавките там, където е максималната мощност на мотора. На V6-ка не бих се замислил да го правя това упражнение, но при TS не се знае дали няма да се прибирам с репатрак.



                          Поправи ме ако греша, но не трябва ли най-голяма опасност да има за мотора на последната предавка на максимално натоварване? Като карам колело на ниските предавки ми е най-леко на краката, ако че правя повече обороти.
                          това не е колело, слушай двигателя
                          Не всички, които се скитат, са изгубени.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Всички се чупят като се юркат на ниски предавки и високи скорости и съответно високи обороти
                            Арезето не се плаши от високи обороти, примери колкото искаш в този и не само този форум.
                            В полския форум даже ги карат със supercharger-и, със стоковите карантии в продължение на години и не ходят с тях до магазина ако ме разбираш.
                            От английския пък научаваме че държи и на нитро, изпробвано на 2.5 до 75hp jets...
                            ...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Doomguy Покажи съобщение
                              Поправи ме ако греша, но не трябва ли най-голяма опасност да има за мотора на последната предавка на максимално натоварване? Като карам колело на ниските предавки ми е най-леко на краката, ако че правя повече обороти.
                              Прав си, но в случая TS явно се плаши и чупи не от големи усилия върху бутала, лагери и пр. а от недобро мазане на лагери и бедна смес при високи обороти.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от tuner Покажи съобщение
                                Какво очакваш от 2.0 атмосферен двг колега,като искаш да юркаш си взимаш 2.5 или 3.0...така е при всички масови коли,каквато е Алфа-та...среден клас кола,някои с чар и характер като Алфа,други са здрави и скучни...
                                Какво като е 2.0, а не е 2.5? Очаквам да ми предостави възможностите си, без да се налага основен ремонт. Какъв чар и характер има в това да ти роди моторчето някъде?
                                1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

                                Comment

                                Working...
                                X